Hampton, Virginia
5 comments
100% full Not resolved

Update by user Aug 18, 2015

Sleepy's y'all gave me another bogus address nothing is resolved still pissed off customer

Original review posted by user Jun 16, 2015

my mattress isn't even a yr old !! between 2 to 3 months of buying this mattress it becomes a big puff of air in the middle an sinkholes you wont make it right!!!!instead you give me a # to call haahaa they send me this dumb do-it-ur-self kit !!!! well i did it and cant even find away to send the pix back to them .now if i have to i WILL get a lawyer involved in this matter!! I am fed up from the run-a-round BULL *** !!! I cant sleep, MY BACK,HIPS, MY WHOLE BODY HURTS !!! I WAKE UP WITH HEADACHES, IM MORE TIRED WHEN I WAKE UP THAN WENT I WENT TO BED!!! OK this is what i wrote in an E-mail to send with the pictures from that DUMB KIT *** !! But the laugh is on me cause the website they gave me doesn't work... this is what my mattress looks like ...i am in pain, i cant sleep,and i am not a happy person right NOW!!,the store wont help!!And you send this kit to me to do it myself instead of sending a Rep out so here you go I WANT MY MONEY BACK !!!! Iv been tryin to get some help for MONTHS now to fix this problem !!! i haven't had the mattress Not even a year yet... we've had problems with it four months into our purchase... I work to hard for my money to get ripped off on things that I buy,especially something as important as GETTIN GOOD SLEEP !!!!... YES IM CRANKY!!! I work LONG HOURS, with the elderly folks and I NEED GOOD SLEEP !!! I would appreciate this matter being handled in a timely fashion . Thank you Steve Lahiff IMG_20150210_094117.jpg (4K)IMG_20150210_094155.jpg (5K)IMG_20150210_094202.jpg (5K)IMG_20150210_094210.jpg (5K)IMG_20150210_094222.jpg (5K)IMG_20150519_165228.jpg (8K)IMG_20150519_165343.jpg (5K)IMG_20150519_165355.jpg (5K)IMG_20150519_165617.jpg (4K)IMG_20150519_170733.jpg (6K)IMG_20150519_170904.jpg (6K)IMG_0956.JPG (6K)IMG_0957.JPG (6K)IMG_0958.JPG (6K)IMG_0959.JPG (6K)IMG_0960.JPG (6K)IMG_0961.JPG (6K)Send

Review about: Queen Size Mattress.

I didn't like: Run-a-round.

Review #651384 is a subjective opinion of a user.

1.0
Product or Service Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Customer service
PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Bad quality / $700
Preferred solution Full refund

Had an Experience with Sleepys?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
csable@mattress.com
#1021509
Sleepys Verified Representative

Good morning - We have located your account and a specialist will review the information provided and will contact you to work towards a resolution. The case number for your claim is 01300186. Thank you for giving us the opportunity to assist you.

lezarena

so much for y'all wanting to resolve the problem you sent me another bogus address to give you my information with my invoice number thanks for nothing this is not over with STILL PISSED!!!!!!!!!

csable@mattress.com
#995985
Sleepys Verified Representative

Mr.Lahiff, Thank you for taking the time to provide us your feedback.

We take your concerns seriously and would like to help.

Please email us at social@mattress.com and provide your Invoice Number or Customer Code along with your telephone number and the best time to reach you.We look forward to speaking with you.

lezarena
to csable@mattress.com #1015826

Just to let you know I have attempted to contact you at that email address but it comes back as attempt failed permanently so another bogus email address

lezarena

I wrote the letter not Steve Lahiff I put his name on it because they have to look it up under his account

You May Also Like

Mypillow - Pillow Issues/Customer Service Mypillow " Upon purchasing the 2 for 1 product, king size, I noticed an obvious difference in the amount of filling in both pillows. I opted..." Read more Sleepys - Review about Work Experience from New York, New York Sleepys "It's now mid June 2015. As a current employee they have changed the selling game to benefit most of the DMs and the corporate owners. Understand that this is a..." Read more Mypillow - MY EXPERIENCE WAS HORRIBLE ..... Mypillow "This is how my pillow looked after just six months......I washed it after 3 weeks and the case never came clean....The fillings started to unravel inside....I felt it getting smaller..." Read more Sleepys - Review about Simmons Beautyrest Recharge Shakespeare Mattress from Newtonville, Massachusetts Sleepys "My experience with Sleepys. This is base on my personal experience. My first and last time i ever go to sleepys. They missinform my husband and I not once but in..." Read more Steinhafels Wharehouse Steinhafels "We bought a dining room table. When the dining room table was delivered the delivery team could not have been more rushed to get me to sign off and let..." Read more 123Stores - Unethical Company - Misleading Advertisig 123Stores "I purchased the dinette set reflected in the picture below thru Amazon.com on 5/9/2017 for $389.27. The actual seller was 123Stores.com. When the delivery truck arrived, they only had one..." Read more Indoobestsellers steals your money! Indoo "I ordered a book april13,it was SUPPOSEDLY shipped on the 14th! I was told 7-14 days and it NEVER showed! I complained and they reshipped it SUPPOSEDLY and said 7-14..." Read more Tnt Express - TNT is awful Tnt Express "TNT Express is the worst international shipper I've experienced. Their customs fees are exorbitant, and added charges (handling, residence delivery) came to 2 1/2 times the amount recently paid for..." Read more